L'oreal Infallible Fondöten İnceleme

Makyaj hepimizin vazgeçemediği, hemen hemen hergün uygulamamıza rağmen soru işaretlerin bitmediği bir uğraş.

Benim için makyajın en önemli yapı taşı fondötendir. Eğer kendinize uygun bir fondöten bulmuşsanız makyaja 1-0 değil bence 2-0 önde başlamışsınızdır. Ve yine eğer iyi bir fondöten uygulamamışsanız, üzerine ne uygularsanız uygulayın iyi durmayacaktır.

Bu düşüncelerimden dolayı piyasada çok sayıda fondöten denedim ve benim için iyi ya da kötü olanları ayırt ettim.
Sizlere de zaman zaman bu iyi bulduklarımdan ve kötü bulduklarımdan, nedenleriyle birlikte bahsediyor olacağım. 

Bugün için  L’OREAL INFALLIBLE dan bahsedeceğim.




L’OREAL INFALLIBLE

Üründen bahsetmeden önce, bu fondötenin benim en iyi listemde ilk 3’te olduğunu söylemek isterim. Özellikle fiyat-performans analiziyle yola çıkacak olursak, ürün oldukça başarılı. 

Fondötenleri ve özelliklerini anlatırken 5 ana başlık altında inceleme yapcağım.

Başlayalım o zaman...

RENK – Fondöten renk skalasından daha önemli olan şey, şişedeki rengin cildinizle uyum sağlamasıdır. Bu ürün içindeki renk pigmentleri sayesinde cildinizin rengiyle mükemmel uyum sağlıyor. Bu yüzden yüzünüzde maske gibi durmuyor.

KAPATICILIK – Eğer çok problemli bir cildiniz varsa, kapatıcılık olarak bu fondöten size yeterli gelmeyebilir. Kabarık sivilcelerinizi ya da yoğun kırmızılıklarınızı tek başına kapatmayacaktır ne yazikki. Bunun için mutlaka öncesinde bir kapatıcı ürün kullanmanız gerekir. Ancak ufak siyah nokta ve sivilceleriniz, yada renk farklılıklarınız için oldukça yeterli bir ürün.

FORMULASYON – Bu üründe en sevdiğim özellik formülü ve yapısı oldu. Sürmesi ve uygulaması çok kolay. Cilt tarafından harika emiliyor. Ciltte kalın bir tabaka olarak asla kalmıyor. Ciltte yağlanma veya parlamaya sebep olmuyor. Ve sürdükten sonra çabucak kuruyor.

FİYAT –  Fiyat-performans ilişkisine baktığımızda ise ürün gayet başarılı. Piyasada bu ürünü 37-45 TL arasında bulabilirsiniz. Bu fiyata alabileceğiniz diğer markaların ürünleriyle kıyaslandığında L’OREAL INFALLIBLE bir iki adım önde gidiyor. Dilerseniz buradan satın alabilirsiniz ya da inceleyebilirsiniz.

SPF – 15 SPF güneş koruma faktörü olması da cildinizi güneşin zararlı etkilerinden korumaya yeterli olacaktırç

Şişenin üzerinde 16 saate kadar dayanıklı olduğu yazıyor. Bunun abartıldığını düşünüyorum açıkçası. Benim deneyimlerime göre bu ürün normal bir havada max. 10 saate kadar dayanıyor. Sıcak ve nemli havalarda ise 6-8 saat arası kalıcılık gösteriyor. Bu yinede benim için yeterli ve güzel bir sonuç.

Fondöten incelemelerine devam ediyor olacağım. Yağlı ve problemli ciltler için yazmış olduğım fondöten tavsiyeleri yazım için lütfen tıklayın.

Takipte kalın...

Keyifli günler...

0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.