Alix Avien Extreme Maskara - Rimel inceleme


Pazartesi sabahında morelinizin bozuk olduğunu tahmin ediyorum blogseverlerim.
Bu yüzden sizlere bir ürün inceleme müjdesiyle devam ediyorum. 
Umarım keyfinizi arrtırmayı başarabilirim.

Evet bugünkü ürünümüz bir maskara. Makyajimizin olmazsa olmazi. 

Maskara, makyaj yapmadığımız günlerde bile kullandığımızda anında havamızı değiştirerek hoş bir görünüm vermekte ve bütün ifademizi değiştirmektedir. Bu yönüyle de çok önem taşımaktadır.

Evet urunumuz alix avien extreme maskara. Alisveris yaparken elim yine en cok kullandigim maybelline maskaralara gitmisken bir satis danismani arkadasin tavsiyesi uzerine bunu almaya karar verdim. Karar vermemi etkileyen bir diger unsur ise epeyce indirimde olmasaydi o da ayri bir konu:)

Alix Avien Extreme Mascara



Alix Avien Extreme Maskara

Gelelim maskaramiza. Gordugunuz gibi mor parlak cok tatli bir rengi var. ince uzun bir yapida. Dis gorunus itibariyle bildigimiz maskaralardan hic farki yok:))

Maskaranızı uygularken dikkat etmeniz gerekenler


Bu maskaranın özelliği kirpiklere hacim ve yoğunluk vermesi. Kirpiklerinin kısa ve düz olmasından yakınıyorsanız bu rimel sizin için ne kadar avantajlı olur bilmiyorum. Çünkü benim kirpiklerim uzun kıvrık ancak seyrek.

Bu maskarayı tercih etmemin sebebide seyrek kirpiklere hacim kazandırarak, yoğun göstermesiydi. Ürün bunu da başarıyor.

Bu yüzden benim gibi uzunlukta yada kıvrıklıkta sıkıntı çekmeyen ancak daha çok hacim ve yoğunluk isteyenler bu rimeli rahatlıkla kullanabilirler.




Rimelinizi uygularken dikkat etmeniz gereken ilk şey kirpiklerin temiz olması ve önceki makyajınızdan vs. hiçbir kalıntı olmaması. 

Bundan sonra eğer rimel uygulamadan önce kirpiklerinize yüzünüze kullandığınız pudradan hafifçe sürerseniz daha yoğun olmasını sağlayabilirsiniz. 

Maskarayı uygularken önce kirpiğin üst kısmından gözlerinizi kısarak kapatmanız gerekir. İkinci adımda ise kirpiğin alt kısmından üst kısmına doğru sürmeniz gerekmektedir. Bundan sonra bir üst bir alt şeklinde devam edebilirsiniz. 

Maskaranızın Ucu

Maskaraının ucu düz bir formda, bazı diğerleri gibi kıvrık bir yapıya sahip değil. Fırçanın kılları ve epeyce sık bu da rimelin yoğunluğunun fırçaya geçmesi açısından önemli. Uygularken de inanılmaz bir kolaylık sağlıyor.

fırça ucu
Alix Avien Extreme Maskara Ucu

Ucunda zaman zaman topaklanma yapabiliyor ancak beni rahatsız edecek boyutta bir topaklanma yok. Hemen hemen her rimelde olduğu kadar bunda da oluyor. 

Fiyatı 20 TL civarında, ancak ben çok yakın bir zamanda %50 indirimle 10 TL'ye aldım. 
Herkese duyurulur... :)

3 yorum:

  1. ASLINDA MERAK ETMEDIM DEGIL AMA STOKTA O KADAR RIMMEL VARKI ONCE BIR BITSIN :)

    YanıtlaSil
  2. o zaman ilk fırsatta mutlaka deneyin şekerim, pişman olmazsın:)

    YanıtlaSil
  3. merhaba canım bloğunu keşfettim takipteyim bende bloğuma beklerim sevgiyle kal!!

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.