Akmayan En iyi 5 Göz Kalemi


Merhaba şekerler...

Hazır yaz sıcakları da bastırmışken bugün size yazın akıp duran göz kalemlerinden bahsetmek istiyorum. Piyasadaki göz kalemlerinin çoğu maalesef yapısı itibariyle gün içerisinde dağılmaktadır. Gerek kirpik diplerimizden gözlerimizin altına gerekse gözlerimizin üzerinden göz kapaklarımızın üst kapaklarına bulaşan göz kalemleri gerçekten çok çirkin görünüyor. 

        
Göz altına ve üstüne bulaşmış göz kalemi
Bunun gibi bir görüntüyü, sokakta makyaj yapan hanımlarımızda bolca görebilirsiniz. Bir de gözün üstüne çekilen kalemlerin bir çerçeve gibi göz kapağımızın üstüne bulaştığı anlar var ki bunlar tam bir panda görünümüne sebep olmakta :D:D

İşte böyle kötü görünüme sahip olmamanız için, gerekli araştırmaları yaptım, birçok ürün denedim ve akmayan en iyi 5 göz kalemini sizler için tespit ettim. 

İşte benim sıralamam:

Ve 1 Numaraa...

1. Flormar Ultra Black Eye Liner


Flormar Ultra Black Eyeliner
Flormar Ultra Black Eye Liner

Flormar'ın ultra black serisindeki bu eye liner gerçekten mükemmel. Rengi adından belli olduğu gibi ultra siyah. Kömür gibi desek daha doğru. Böylelikle gün boyunca o güzel koyu rengini koyuyor. Kalemin kendini sabitleme özelliği var sürdükten sonra 1 dakika içinde kendini sabitleyerek asla bulaşma, akma, bozulma yapmıyor. Hatta akşamdan yatın sabah kalkın inanın yine de bozulmuyor bu kalem. Yapısı yumuşak ve ucu kalın olduğu için kullanımda sıkıntı yaşayanlar ve sürme konusunda tecrübesiz olanlar 2 numaralı kalemimizi inceleyebilir.



2. Flormar Waterproof Eyeliner 101


Flormar göz kalemi 101
Flormar Waterproof Eye Liner

Flormarın göz kalemleri gerçekten mükemmel. 2. sırada da bir flormarımız mevcut. Bunun ilkinden farkı sadece sürülme kolaylığı, genelde göz kalemi kullanırken ince hatlar, çizgiler kullanıyorsanız, bu göz kaleminin ince ucu size gerçekten çok yardımcı olacaktır. Yine koyu renk siyaha sahip olan bu kalem ayrıca suya dayanıklıdır. Gönlünüzce denize havuza girebilirsiniz bu kalemle. Suya dayanıklı bir maskarayla kullanıldığı zaman asla akma yapmayacaktır. 


3. Golden Rose Waterproof Eye Liner

Golden Rose Suya Dayanıklı Göz Kalemi
Golden Rose Waterproof Eye Liner

Üçüncü olarak yine bir suya dayanıklı göz kalemi. Golden Rose bu ürünü flormarın ultra black kalemine karşı çıkarttı. Rakip olabilecek kadar kaliteli bir kalem. Eğer flormar tercih etmem diyorsanız yada bulamazsanız rahatlıklıkla golden rose'un bu kalemini tercih edebilirsiniz. Tüm özellikleri flormar ultra black ile aynıdır. Yalnız bana durdukça siyah renginin tonu değişiyor, soluyor gibi geldi. Yinede tavsiye ediyorum çünkü bu cilt yapısına göre değişebilecek birşey.



4. Maybelline Expression Kajal

Maybelline akmayan göz kalemi
Maybelline Expression Kajal Göz Kalemi
Sıralamamızda sonlara yaklaşırken bir maybelline ürünü görüyoruz. Maybelline rimelleri itibariyle çok başarılı bir marka. Bu başarısını bize göz kaleminde de bu ürünle ispatlıyor bayanlar. Bu kalemin önemli özelliği sert yapısı itibariyle sürme kolaylığı. Bunu da 2 numaralı kalemimizde olduğu gibi ince çizgiler kullanan bayanlar rahatlıkla tercih edebilir. 


5. Pastel Matte Black



Pastel göz kalemi
Pastel Matte Black Göz Kalemi

Evet son olarak alışılmışın dışında az bilinen bir göz kalemi markasıyla devam edelim. Pastel göz kalemleriyle ün salmış bir marka değildir ancak bu ürünüyle yakın zamanda öne çıkacağından eminim. Çünkü gerçekten çok başarılı, neredeyse flormarla yarışabilecek kalitede. Forma olarak yumuşak uçlu. Tam inceyle kalın arasında sürülmeye uygun. Bu yüzden her kullanıcı rahatlıkla kullanabilir.


Bütün bu kalemlerin fiyat marjlarına gelince... Hepsi piyasaya göre oldukça uygun fiyatta oldukları için ayrı ayrı yazmadım fiyatlarını. 7 TL-20 TL arasında değişen fiyatlara görebilirsiniz hepsini. En pahalısı flormar ultra black en ucuzu ise pastel matte. Bütçenize göre karar verebilirsiniz. 

Hepinize keyifli alışverişler dilerimmm...

3 yorum:

  1. Birde Avon Superschock cok iyi diyorlar, firsatim olunca onu denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Avon superschock denedim ancak, benim göz kapağımın üstünde iz bıraktı gün içinde, cildim yağlı bir cilt olduğu için yapısını bozdu sanırım. Bu yüzden yağlı ciltlere tavsiye etmiyorum avonu.

    YanıtlaSil
  3. en kaliteli ve akmayan göz kalemleri buypasa.com adresinde

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.