Elidor Canlandirici Kuru Sampuan


Selam kızlarr.. Eğer bugün de yerlerimizi aldıysak sizlere çok ama çoook faydalı ve hayat kurtarıcı bir ürün tanıtmak istiyorum.

Aslında uzun zamandır bu sektörde yer almış ancak adını olması gerektiği kadar duyuramamış bir üründen bahsediyorum. Bunun sebebi belki de daha önce hep daha bilindik markaların altında pahalıya satılmış olması olabilir. Tamam artık geliyorum konumuza, yani ürünümüze...

Ürünümüz hayat kurtaran Kuru Şampuan. Evet bu mükemmel ürün aslında uzun zamandır piyasalarda. Daha önce John Frieda, Toni&Guy ve Kerastase gibi markaların ürettiği bu ürün ülkemizde hak ettiği popülerliği kazanamadı. 

Şimdi ise Elidor Kuru Şampuan Serisi ile hemen hemen herkesin evinde, çantasında, arabasına yer alan bir ürün olma yolunda hızlaa ilerliyor.. 

Elidorun en önemli avantajı fiyatı. Diğer ürünlerle kıyaslarsak neredeyse ürünün fiyatı yarı yarıya daha ucuz.

Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan Serisi 


Kuru Sampuan
Elidor Kuru Şampuan Serisi

Kuru şampuan serimizin 3 adet üyesi bulunmakta. Ben sağdaki pembe olan (normal saçlar için) ve ortadaki yeşil olanı (yağlı saçlar için) denedim. Ve ikisinden en iyi bulduğum yeşil kutulu kuru şampuanımızı tanıtıcammmmm.


Kuru Şampuan
Elidor Canlandırıcı Kuru Şampuan


Evet ürünümüz bu. Öncelikle eminim hepiniz biliyorsunuz ama bilmeyen okuyucularım için Kuru Şampuan nedir, ne işe yarar biraz bahsetmek istiyorum. 

Kuru şampuan zor günlerin kurtarıcısıdır. Diyelimki saçınız çok yağlandı ve parlak görünüyor. Sizin ise duş almaya yada kuaföre gitmeye vaktiniz yok. Napıyorsunuz, alıyorsunuz bu kuru şampuan spreylerini ve saçınıza sıkmaya başlıyorsunuz. Toplamda sadece 2-3 dakika içinde duştan çıkmış ve kurutulmuş saç görüntüsüne kavuşuyorsunuz. 


Kuru Şampuan
Elidor Kuru Şampuan Kullanma Talimatı

Evet resimde kullanma talimatında da gördüğümüz gibi napıyoruz; Önce spreyi elimize alıyoruz ve kuvvetlice çalkalıyoruz. Sonra saçımızın en çok göz önünde olan ve en çok yağlanan kısımlarına bolca sıkıyoruz. tabi sadece spreyi sıkmamız yeterli değil.

Kuru şampuan için en önemli püf nokta, kutunun arkasında 2. adım da gördüğümüz gibi masaj kısmı. Adı kuru şampuan ama ilk sıkıldgında hafif bir nem geliyor saç diplerimize bunu ellerimizle masaj yaparak yedirdikçe kuruyor. Ve ne kadar masaj yapıp diplerimize doğru şampuanı dağıtırsak o kadar iyi sonuç alıyoruz.

Ürünün bir diğer güzel özelliği kalıcılığı. Bu ürünü 24 saatten fazla bir süre kullanabilirsiniz. Saçınız tekrar yağlanmayacaktır.

Ayrıca çok güzel saçınıza sinen ve temizlik hissi veren bir parfüm kokusu vardır. Bu da inanın bütün gün saçınızda kalıyor ve miss gibi kokuyorsunuz.

Ve benim en sevdiğim özelliği saçınıza ekstra hacim kazandırıyor olması. Uygulamadan sonra saç gerçekten hacim kazanıyor ve dolgun bir görünüme sahip oluyor. 

İçindekilere de göz attım ve araştırma yaptım. İçinde saç ya da saç derisi sağlığınızı tehtid edecek herhangi bir madde bulunmamaktadır.

Ürünle ilgili tek ufak sorunumuzun temizlememe rağmen zaman geçtikte sprey başlığında meydana gelen birikim. Bunları kolonyo ile temizleyebilirsiniz. Her kullanımdan sona temizlerseniz birikim yapmayacaktır diye düşünüyorum. Aksi takdirde birikintiler sprey kısmını tıkayabilir.


kuru şampuan içindekiler
İçindekiler


Kuru Şampuan
Sprey Başlığı


















En son bu güzel ürüne katkısı olan Dr. Francesca Fusco'ya ve bizlere sunan Elidor'a teşekkür ederek, şimdilik hoşçakalın diliyorum.

Lütfen sizde kuru şampuan hakkındaki bildiklerinizi, bilmediklerinizi :), sorularınızı, ya da ruh halinizi, kısaca canınız ne yazmak isterse yorum olarak yazın.=)) Hepsini cevaplıyorum .


6 yorum:

  1. Ben bunun normal saçlar için olanını deneyecektim. Son anda vaz geçtim. Şimdide Oriflame'nin yağlı saçlar göre olanını deneyeceğim. Yani her gün saçımı yıkamam ama bazen sınav haftalarında sadece haftada 1 duşa girebiliyorum. O zamanlarda işe yarar bir ürün olur diye düşünüyorum. Haydi Bakalım ��

    YanıtlayınSil
  2. oriflame denemedim ama mutlaka iyidir, hemen hemen hepsinin içeriği aynı zaten.
    Eminim çok memnun kalıcaksın, normal saçlar için olanını denememen isabetli olmuş. Yeşil kadar etkili değil maalesef. Güzel günlerde kullannnnn

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler yeni yazılarını merakla bekliyorum bir yazımda senden bahsettim:) http://kisacasiherseyburada.blogspot.com/2014/07/degerlendirme-yazs20-benri-kuru.html

      Sil
    2. yazını okudum tatlım, güzel bir değerlendirme.
      Benden bahsettiğin için öpüyorum seni

      Sil
  3. Ben bu ürünü bir türlü marketlerde bulamıyorum. Nereden bulabilirirm . Acil cevap bekliyorum

    YanıtlayınSil
    Yanıtlar
    1. Migroslarda, watsons, gratis ve rossmanlarda kolayca bulabilirsiniz. Keyifli alışverişler

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.