Yağlı ve Sivilceli Ciltler için En İyi 5 Güneş Kremi

Merhabalar...

Yaz Aylarına yeni giriş yapıp tatil planlarımızı yavaş yavaş hayata geçirirken, benim gibi yağlı cilde sahip olanlara birkaç güneş koruyucu tavsiye etmek istedim...

Güneşin zararları, kanser oluşumuna etkileri konusunda artık hepimiz bilinçiliyiz diye düşünüyorum... Cildimizi mutlaka zararlı UV ışınlarına karşı korumamız konusunda da hemfikiriz...

Ancak yağlı cilde sahip kişiler her güneş kremini kullanamaz...

Peki sıradan bir güneş kremi kullanırsak n'olur?...
  1. Cildimizdeki yağlanmayı daha da arttırır.
  2. Sivilce ve siyah/beyaz nokta oluşumuna yol açar.
  3. Terlemeyi arttırarak kremin etkisini ortadan kaldırır.

Bu yüzden lafı daha fazla uzatmadan 5 favori yağlı ciltler için üretilmiş güneş kremi listeme geçebiliriz.

Siz eğer bunlardan birini kullanmasanız bile mutlaka yağlı ciltler için özel üretilmiş bir ürün kullanmaya özen gösterin...

Ürünlerin ayrı ayrı özelliklerinin detayına girmeyeceğim, çünkü işlev olarak birbirinden farklılıkları yok. Hepsi sizi güvenle güneşten koruyacaktır. Sadece marka ve fiyat bilgisi açısından ayrım yaptım.

Hepsini bizzat denedim ve hepsine kefilim...


  1.        Clinique Super City Block Sheer SPF 40


   Ürün 80-85 TL civarında satılmaktadır. 20 ve 40 faktör seçenekleri bulunuyor. Yüzüzüz için özellikle 40 faktör kullanmanızı tavsiye ederim.
Clinique Super City Block Sheer SPF 40
         2.    Bioderma Photoderm Akn Mat Spf 30

   Ürün 70-75 TL civarında satılmaktadır. Ben bu ürünün 30 faktörlüsünü tercih ediyorum. Clinique markanın 40 faktör ürünün eşdeğer gibi düşünebilirsiniz.



Bioderma Photoderm Akn Mat


         3.    La Roche Anthelios Dry Touch Cream SPF 50

    Ürün 55-60 TL civarında satılmaktadır. Bu ürünü özellikle akne ya da yağlı cilt problemlerinden dolayı tedavi gören arkadaşlara şiddetle öneriyorum.


La Roche Anthelios Dry Touch



      4.    Avene Eau Thermale Cleanance Solaire SPF 30


Ürün 50 TL civarında satılmaktadır



      5.    Isis Pharma Uveblock Clean Derm SPF 30

         Ürün 40-45 TL civarında satılmaktadır. 
         Bu marka Türkiye'de fazla bilinmese ve tercih edilmese de çok eski ve köklü bir Fransız derma kozmetik markasıdır. 1842'den beri Avrupa'da güvenle kullanılmaktadır.






Tüm bu ürünler özellikle birbiriyle aynıdır ve hepsi çok başarılı ürünler. 

Burada değinmek istedim nokta lütfen çok ucuz güneş koruma kremleri almayın.  

Bu ürünlerin sağlıklı olabilmesi için belli maliyetleri vardır.

Çok ucuz ürünlerin içindeki maddeler bizleri güneşten korumaya yetmez ve ayrıca alerjik reaksiyonlara sebebiyet verebilir. 

Kesenize ve keyfinize göre keyifli seçimler....

2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.