Alix Avien Concealer - Stick Göz Altı Kapatıcısı


Güneşli bir hafta ortasından merhaba...

Bugün sizlere kurtarıcımız olan bir concealer markasından bahsedicemm.

Benim de çok yeni denediğim bir ürün. 2 haftadır kullanıyorum ve size iyi/kötü yönlerini elimden geldiğince yazmaya çalışıcam.


Alix Avien Concealer






Öncelikle kullanıcılara likit concealer yerine bu şekilde stick concealer kullanmalarını tavsiye ediyorum.
Çünkü stickler likit olanlara göre çok daha kalıcı ve çok daha kapatıcılar. Bu yüzden en iyi sonucu almak için mutlaka stick concealer kullanalım.


Alix Avien Concealer No. 02





Şimdi alix aviene gelelim. Markanın bu ürünün satış görevlisinin önermesi ve yoğun ısrarlarıyla aldım ve hiç de pişman değilim açıkcası.








Koyu ve yoğun bir yapısı var. Resimde gördüğünüz renk 2 numaralı renktir. 1 numarası oldukça açıktı. Toplam 5 tane renk seçeneği mevcut. Benim tenim koyu olmasına rağmen 2 no. kullanmayı tercih ettim çünkü aydınlık göz altlarını seviyorum.

Alix Avien Göz Altı Kapatıcısı Uygulama


Gördüğünüz gibi tek bir sürümde inanılmaz bir yoğunluğu var. Bu yoğunluk da ürünün kapatıcılık etkisini arttırıyor. Yoğun mor halkalarınız varsa bu markayı rahatlıkla tercih edebilirsiniz.

Kullanımına gelince... Yoğun kıvamına rağmen sürülümü sert değil. Parmaklarınızın ucuyla nazikçe gözünüzün altına uygulayıp dağıtabilirsiniz. 

Çizgilerinizde birikim yapmıyor ve ilerleyen saatlerdeki kötü görünümü engelliyor. 

Güzel günlerde kullanmanızı dilerim. 

Sizin kapatıcınız hangisi? Yorumlarınızı bekliyorum. 

Sevgilerle...



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.