Deborah CC Cream 8 in 1 İnceleme


Bugün çok sevdiğim ve inandığım bir markanın, çok beğendiğim bir ürününü sizlere tanıtmak istiyorum.

Deborah markasını belki bir çoğumuz duydu ancak denemedi... Belki duymayanlarımız da olabilir.
Önce tanıtımlarını kendi ağızlarından dinleyelim..

“1903'ten beri bir aile şirketi olan DEBORAH GROUP, İtalyan kozmetik pazarında güzelliği tüm kadınların ulaşabileceği bir keyif haline getirmiştir. Yorulmadan trendleri takip ederek, sürekli laboratuar araştırmaları yaparak ve çığır açan teknolojileri kullanarak, DEBORAH GROUP tüm kadınların güzellik ihtiyaçlarını tümüyle tatmin edecek, yenilikçi, en üst kalitede ürünler üretmektedir...”



Ben bu markayı büyük bir indirim döneminde tanıdım. Marka yetkili stand görevlisi bir arkadaşın uzun ısrarları sonucu Deborah BB Krem aldım ve o günden sonra bu markanın farknı anladım...

Deborah BB Krem’e bir sonraki yazımda yer vereceğim.



Bugün Deborah CC Cream’den bahsetmek istiyorum. Bu süper ürün pudra, fondöten ve cc kremden istediklerinizi bir arada barındıran mükemmel bir ürün.








  • Kremsi yapısıyla fondöteni anımsatıyor, ürünü gönül rahatlığı ile fondöten fırçası veya aplikatörlerinizle kullanabilirsiniz
  • Sürdükten hemen sonra pudra gibi toz kıvamında kuruyor. Bu özelliği ile mat bir görünüme erişiyor cildiniz. Karma ve yağlı ciltler için bire bir.
  • Kapatıcılığı orta-yoğun arası diyebiliriz. Aşırı kusurlu bir cildiniz yoksa maksimum performans alabilirsiniz.
  • En beğendiğim özelliği ise cildinizdeki renk değişimlerini mükemmel bir şekilde dengelemesi. Tek renk cilde sahip olmak için vazgeçilmez bir ürün.

Fiyat performans açısından bakıldığında ve kendi kulvarında bence en iyilerden bir tanesi arasında olan bu ürünü ilk fırsatta denemenizi tavsiye ediyorum...

Keyifli alışverişler...



0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.