EN DAYANIKLI OJE- EN KALICI OJE



Parfümerilerin ve kozmetik dükkanlarının her bir yanı rengarenk ojelerde dolmaya başladı bile. Kimisinin oje alırken dikkat ettiği husus renk çeşitliliği olurken kimisinin dikkat ettiği husus ise dayanıklılığı oluyor. Benim her zaman ön planda tuttuğum şey ise bir ojenin dayanıklılığı. Bu yüzden en dayanıklı ojeyi ve en dayanıklı oje markasını bulmak adına uzun süre pek çok farklı ojeler denedim.

en dayanıklı oje




Belki 15’den fazla farklı oje markasıyla ilgili farklı ve enteresan tespitlerim oldu ancak bunların hepsini burada yazmam mümkün olmadığı için sizlere bir kaç seçim yaptım.  Seçimimi yaparken dikkat ettiğim şey en çok bilinen markalar olması, herkesin her yerde kolayca bulabileceği markalar olması ve fiyat skalalarının aynı düzeyde olması. Tüm bu unsurlar bir araya geldiğinde aklımda bir sıralama oluştu ve bu sıralamayı büyük bir zevkle sizlerle paylaşıyorum.
En kötüden en iyiye doğru gidelim istiyorum.

Malesef en dayanıklı oje markası sıralamasında sonuncu sırayı Flormar alıyor. Piyasada bu kadar çok yaygın olmasına ve renk çeşitliliğin fazla olmasının yanısıra, konu dayanıklılığa gelince malesef flormar sınıfta kalıyorL Koyu renk ojeler ve kırmızı tonlar neredeyse 24 saat bile dayanmadan tırnak uçlarından sökülmeye başlıyor. Bu yüzden flormarın hiçbir serisini dayanıklılık arayanlara tavsiye etmiyorum.
Son Sırada Flormar Var


İkinci sırada ise Golden Rose var. Türkiye’de oje olarak çok tutulmasa da golden rose avrupa oje üreticileri sırlamasında ilk 3 te yer alıyor. Golden rose un farklı serileri mevcut. Bu serilerin bazıları çok dayanıklı olmalarının yanında bazıları ise hiç dayanıklı değil. Bu yüzden en dayanıklı oje markası sıralamasında ikinci sırayı yer alıyor. En başarılı serisi Golden Rose Rich Colour serisi iken en dayanıksız serisi ise GR Wow! Nail Color serisi.

en dayanıklı oje
ikinci sırada GR Rich Color


 En dayanıklı oje listemizde ilk sırayı ise Pastel alıyor. Pastel gerçekten en çabuk yıpranan koyu renk ojelerde bile 3-4 gün süren kalıcılığı ile göz dolduruyor. Yoğun bir kıvamı var ancak buna rağmen sürmesi ve uygulaması oldukça kolay. Üstelik çoğu renkte daha ilk katında istediğiniz rengi elde edebiliyorsunuz. Benim genelde tercihim ilk katı sürüp onu 24 saat kullanmak ve ardından ikinci gün ikinci katı uygulamak. Böylelikle kalıcılığını 5 güne kadar uzatabiliyorsunuz. En kalıcı oje pastel diyorumJ fiyatları ise flormardan yanlızca 1,5 – 2 TL kadar kadar fazla, golden rose ürünlerinden de maximum  1 TL kadar fazla. Ancak buna fazlasıyla değer.


en dayanıklı oje
En Dayanıklı Ojemiz Pastel


Eğer daha farklı bir klasmanda bir oje tercihiniz var ise o zaman da tek kelimeyle Sally Hansen diyorum. Sally ürünleride gerçekten kalıcığı ile göz dolduruyor. Ancak renk skalası o kadar geniş değil. Bu yüzden temel renkleri bu markadan diğer ara renkleri de Pastel den tercih edebilirsiniz. Sally Hansen oje fiyatları ise 15-20 TL arasında değişiyor.

Tecrübelerime dayanarak seçeneklerimi belirledim. Tercih sizlerin.

Peki sizlerin en beğendiği oje markası hangisi?


Yorumlarınızı bekliyorum...

1 yorum:

  1. Gerçekten çok faydalı bir yazı olmuş. Sanırım ben de tercihimi bu konuda Pastel'den yana kullanacağım. Çok tatlı bir blogunuz var :) Takibe aldım. Bana da beklerim..
    http://sihirlikelebekk.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.