İlk Çekiliş - Tommy Hilfiger Kazak

Merhabalar,

İlk çekilişim için start vermek istiyorum...

Hem ilk çekiliş olması hem de sitemin daha geniş kitlelere ulaşmasını sağlamak için sizlere çok özel bir ürün sunmak istedim.

Doğumgünümde bana hediye gelen ancak çeşitli sebeplerden dolayı elime geç ulaşan ve değişim süresini geçirdiğim Tommy Hilfiger sweatshirt ümü sizlerden birine vermek isterim.


Ürün kırık beyaz-krem renginde. Medium beden. Uzun kollu kalın içi polar sweat shirt.


Tommy Hilfiger Sweat Shirt

İlk elime aldığımda bayıldığım ancak bedeni bana uymayan bu sweatshirt için yapmanız gereken şeyler çok basit. Buyrun bakalım...
  1. Öncelikle blogumu takibe almalısınız... 
  2. Herhangi bir sosyal medya hesabından ya da kendi blogunuzdan çekiliş haberimi paylaşmanız...
  3. bunun dışında yaptığınız her ekstra facebook, instagram, twitter vs. paylaşımınız için ekstra çekiliş hakkı elde edeceksiniz... 
Tabi bunları takip edebilmem için takibe alıp paylaşım yaptıktan sonra bu yazının altına çekilişe katılıyorum diye isimlerinizi (mail adreslerinizi) ve sosyal medyada paylaşım yaptığınız linkleri lütfen paylaşın...


Çekiliş için belli bir süre vermek yerine çekilişe katılımcı sayısı vermek istiyorum. Çekilişe katılımcı sayısı 100 kişiyi bulunca, çekilişi gerçekleştirmeyi planlıyorum.

Bu sebeple eşinizi dostunuz katılmak isteyen arkaşlarınız olursa hızlıca yönlendirip çekilişi sonlandırmak sizlerin elinizde...






0 yorum:

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.